Ha ha ha

Kom in på min intervju. där satt två äldre herrar och en ung och mycket snygg man. He he. De frågade varför jag sökt jobbigt. Jag är tvungen..sa jag inte. Men för AMS är jag och A kassan. Men nåja jag hade inte behörighet för jobbet..SÅ de gjorde en deal. Den yngre snyggare klllen gilalde tydligen min öppenhet och allt sådant, att jag hade lätt för att få kontakt med folk och allt sånt där.. de behvde en sådan som jag!! någon som kunde charma mo ha ha ha Så de gav mig ett annat slags jobb!! he he..Berättar mer sedan *S* men jag är mer än nöjd med dagen...

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis gumman!! Kul för dig!! Kram

2008-10-13 @ 20:18:59
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0