Mysig kväll!

Igår tog jag med lillgrabben till Sala, gänget var samlat. Jag Jenny Karin och Anna och Karins Micke åt tacos. Pratade och hade skoj!  Vi nattade ungarna och satte oss och snacka. Jag och anna fick varsin smirre, Jenny tog öl och Karin vin. Så satt vi och prata en jädra massa  strunt men också alllvar!  Äntligen fick jag prata ur mig lite, vilket var skönt. Jag vill inte snacka med vem som helst om vad som helst!


Fredrik gjorde ett test idag. Han kanske ska bli deltidsbrandman. och han fixa varje sak, skoj. vi får väl se nu då hur det blir =)

Älskar mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var en riktig lyckad kväll tycker jag. Nästa gång får vi göra det utan barn. =) Kram kram

2008-10-12 @ 21:01:25
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0