Ska snart åka till jobbet!

Trodde jag skulle börja 6.15 idag, men så kika jag på schemat jag börjar inte förrens kl 8..skit o piss, fy fan, hade hellre börjat 6.15 då hade jag också slutat tidigare =( men nu slutar jag inte förens kl 19 ikväll...blä..eftersom vi går 11 timmars pass så blir de kl 19..näväl jag får hitta på nå skoj. Odag jobbar jag med en annan Eva. hon är också go.som jag ha ha.. Tycker om alla mina arbetskompisar, alla är helt underbara,,bhuhu jag som kanske ska byta jobb...

JAg har fortfarande ont i halsen. men jenny var jättegullig igår. Hon pyssla om mig, gav mig halstabletter mm, Jag har ingen vän som gjort så förut..helt sjukt. En viss PIP (skriver inte namnet) tänkte bara på sig själv..sa bara oj då, dagen efter led hon av samma sjukdom, fast de kanske var panikångest eller körtelfeber....sjukt jag inser det mer o mer nu. och jag ska försöka blåsa av denna vännskap nu. För dn gör mig inte glad utan ledsen..Men hur gör man slut med en vän? Tips mottages gärna


.

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0