Tror hon ljuger!, men jag bryr mig inte. Om hon mår bra av det så..

Ibland gör folk saker som förvånar mig, folk ska göra saker för att göra mig avis, fast det de inte ens gjort saken, de bryr mig inte, Hade jag velat gjort samma sak då hade jag gjort det. Och hade jag velat den personens sällskap då hade jag tagit det. Men jag klarar mig så otroligt bra. För jag har vuxit ifrån det skiten då folk inte kan få mig avis för små saker...Jag blir inte avis om en annan vän går ut eller lnullar runt. Jag skulle bli avis om en vän vann 100 000 de skulle jag, men inte om någon skryter för att den vart ute och festat eller så..

Kvällen igår va sketa kul..Jag Jenny Crile  Anna Jonas Jessica och lilla Sara var hos Jenny och Crille, leo och Alex lekte, men vi flammsa bara, jag skratta så mycket attt jag trodde jag skulle dö. Att magen skulle vända sig ut och in. Mina tinnigar värkte som satan och tårarna rann..

Vi tog sjuka bilder på oss..Vet låter tönigt men de va sjukt kul..Ni kan gå och kika på Jennys blogg för där finns några bilder..
Ha de gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: jenny

ska sända över bilderna till dig sen

2008-10-26 @ 16:16:30
URL: http://busiggalen.blogg.se/
Postat av: Karin

Det låter riktigt bra det du skriver. Folk skulle bli mindre avis här i livet tycker jag. Och andra folk skulle inte skryta lika mycket. Alla gör vi vårat, och ingen kan vara på flera ställen samtidigt heller =) Kram

2008-10-26 @ 23:34:23
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0