Gahh

Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till, just som jag hämtat mig från en sak så kommer de nytt..precis när jag fyllt på med ny lufty i mina lungor så är det någon som slår mig hårt, hårt i magen.. Luften försvinner och jag kan inte andas- Somliga säger att jag är stark!! är jag det?? Är jag stark? Ja det är jag jag är stark vacker och den bästa mamman som finns!! INGEN!!  kan få mig att sluta andas..


Im still breathing and you can´t bring me down!

Som ni ser så är nu min blogg anonym och bara nära vänner kommer att få lösenord och inlogg..
(function(){var s=document.styleSheets[0],l=s.rules,m=document.getElementById('mbEnd'),r,t;s.addRule('.s','width:auto');r=l[l.length-1].style;function c(){r.width=document.body.clientWidth-(m?m.offsetWidth:0)<=588?'auto':'544px';}window.attachEvent('onresize',function(){var n=new Date();if(!t||n-t>100){c();t=n;}});c()})()

Kommentarer
Postat av: Tove

kramar om Jag vill bara vara hos dej nu och ge dej en bamsekram! Jag kan tyvärr inte åka hemifrån för jag är ensam med barnen, annars hade jag kommit. Och den dag jag får reda på vem som gjort detta mot dej...den dan blir jag inte nådig! Kram!

2008-09-30 @ 18:32:09
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0