olycksbilen!

Är tok glad att kissebebisen vi lämnade bort blev tillgiven! Hon flyttade i tisdags (precis efter olyckan) och jag har aldrig fått ta i henne. Hon har bara fräst, nu låg hon i deras knä!!! och spann! helt otroligt..
Jag hade vart hemma en stund pratade med kärlekens gudinna ;) då det  ringde på dörren där stod en ung kille.. han skulle hämta en kattunge, just de ja he he. De va skönt att de kom och höll mig sällskap. Men katten är tvär ilsken och få tag på den gick INTE han bet mig i fingret och va sur..rev mig, jag halta runt i halva huset med blodigt knä och arg som ett bi..(på katten ) Men nu är ligger den i deras knä och spiner, pratas skitmycket. Jag prata nyss med tjejen i tele..hon är så snäll, trodde hon var runt 30 men hon är född 84! sjukt hon verkade så vuxen för sin ålder...Ska över dit och kika på kisse sedan och fika. skoj

Men de va så underbara människor som kom och hämta kisse, super goa!!
Sedan började en långa resan till Akademiska..

BILEN VI ÅKTE I. VI HADE SÅDAN TUR!!

Det syns inte att vi tagit ett varv







Kommentarer
Postat av: Maria

Ursch. Hoppas du mår bättre. Vilken tur ni hade i alla fall. Kram

2008-09-18 @ 12:14:50
Postat av: Karin

Svårt att förstå hur det är att vara med om nå liknande!! Hur mår Du?? Kram

2008-09-18 @ 13:06:43
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0