Hemma från turkiet!!

Vilken vecka!! vart ska jag börja ?? vilka bilder vill ni se?? det var såå varmt..40 grader i skuggan hugha ha ha men den va grymt härligt!! JOhanna och jag åt ute varje kväll!! mestandels kött, men en kväll va det tacos afton på hotellet,,mumms men svensk är godare.. Det var mysigt,,köppte ÄNTLIGEN mina ED HARDY kläder..2 linnen en t tröja och ed hary mjukisbrallor..samt D&G luvtröja och D&G Solbrillor... och så fick jag en massa strumpor så som playboy mm

Det var lite otäck att flyga men det gick så bra till slut...

Lägger in lite bilder itsället, en bild säger mer än tusen ord!!
hi hi

Jag och johanna vid en palm          Jag hotell jobbare och Johanna

               


                                                                MAJS!!!



  





Jag äter Turkisk tacos                     Majs med medelhavet som bakgrund!!!

                                    


DRINKAR!!! och jag ser ut som en bajskorv!! Turkarna sa att jag såg ut som en turkisk brud !! ha ha




UNDERBAR UTSIKT!!!



Även sjukt fint på kvällen!!!




Finns flera bilder men detta räcker nu ju!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0