Jag kan inte förstå!

Var och handlade på ICA idag, där mötte jag av en deras personal hon såg orolig ut och frågade hur jag mådde och om de var vi som var med i olyckan. Jo sa jag.. uch rös hon tur att allt gick bra..
Fredriks bröder kom över och kikade på bilen vi åkt i. De blev lite chockade.. Jag fattar ingenting. säger bara de var ju en liten runda..En liten runda sa de. Ni hade en jävla tur, Fredrik säger gång på gång att han är så tacksam över att vi hade sådan änglavakt..jag fattar inte, kommer aldrig att fatta..Jag ser bara hur allt kommer närmare, jag känner hur bilen sladar, att jag tappar allt.. och hur vi ser hur allt snurrar ett varv..Jag är lite chockad ännu, men fattar inte hur tur vi haft..Jag läser om en man som volta med sin bil och han lämnade efter sina barn =( Jag fattar noll, vadå!! hade vi sådan tur??

Jag var över till grannen idag, hon tog in mig på kaffe och ville prata om hur vi mådde,, Hon sa också att vi hade sådan tur..Men vi skratta också.. om min fummlighet, hur pinsamt allt var när de plötsligt stod ett gäng runt mig med halvsnygga brandmän ambulasnpersonal mm

Tack snälla ELLA för ditt stöd! du är otrolig!! Du låter mig prata och du  lyssnar så bra!!, Jag har fan aldrig haft någon som tröstat och lyssnat på mig som du!!!

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag finns alltid här för dig vännen! Kram

2008-09-18 @ 22:57:40

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0