Jävla förbannat apskit

Tror ni inte den skiten kommit!! en dag före avresan, fy fan..Nåja de är bara att hålla modet uppe..andas!!! he he..Ja ni vet säkert vad jag menar = (..

Idag funderar jag på att åka till L..Lämna tillbaka sågen som jag lånade av honom. det är en rolig karl det. Men vi får se, jag måste ner till blå huset också och hämta pappaer annars får jag ju ingen lön!! =)

Imorgon är det onsdag då ska LEo till mamma och pappa, han ska sova där när fredrik kör JOhanna och mig till Arlanda.. För vi ska ju vara där senast kl 5 på morgonen och då kanske vi lär åka senast kl 3 på natten..hugha ha ha

En glad sak är att jag nu kommer i mina åka byxor, Jag köppte dem för ca 4 veckor sedan och tänkte dessa ska jag ha när jag åker, visst de var ju för små men jag skulle i dem den dagen jag åkte. Och jag prova dem för ett par dagar sedan och jag kom i dem!!!! Nu vet jag inte ha ha, jag åt lite fel i helgen tyvärr. men de ska nog bli bra..

Nehe ska kolla posten och fortsätta med maten

PÅ lunch menyn idag står det lax, potatis sallad och MIN romsås =) mumms

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0