Kan en vän göra så?

Oki jag tar det med en gång..Detta är ett hemligt inlägg *L* jag kommer att skriva om en person.. MEN jag kommer INTE på några vilkor tala om vem jag tänker på... Bli sura om ni vill, men tanken är ju att de är min sida och jag skriver vad jag vill och det finns inga krav på att jag ska behöva tala om allt. EN person kommer att få reda på det. Hon bor inte här och känner ingen av mina vänner. De är henne jag lättat mitt hjärta för den senaste tiden, just nu känner jag inte något alls..Det känns inte som om de närmsta av mina vänner står för mig nu, ledsen att behöva säga det, men jag måste ju tala om det. Inte de jag trodde var mina vänner iallfall..

Mina bröder ska man väl inte heller tala om =( 

Nåväl. Jag börjar tro att mamma och fredrik har rätt om en sak..tyvärr. Jag hatar att skriva om det, men jag börjar fan tro att det stämmer =( , hur man nu ska kunna tackla det om de är sant det vet jag inte.. Men då är det bara att ta en dag i taget och kämpa..bryta det och låta allt vara som det var förut...

Detta blev ett konstigt inlägg, behövde skriva av mig..och fråga inte ens vad jag menar, ni kommer att få veta. Någon   gång..

Ikväll va jag och Leo hos emil och sofie, vi satt och fika och kika på film medans Emil och Fredrik spela pingis =) Hon är bra go den tjejen. Tok längtar tills deras bebbe kommer!!!
Annars är de bra, ont i knät och stel, men annars så är det oki


KÄRLEK !!





LOVE


Kommentarer
Postat av: Tove

Skickar styrkekramar!!

2008-09-21 @ 20:27:03
Postat av: jenny

Gumman. jag finns här och det vet du.. Många gosiga jenny kramar

2008-09-22 @ 12:23:24
URL: http://busiggalen.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0