Man måste hålla i det man har!

Jag brukar vara på en annan sida, ett forum som igentligen är riktat till en sak men som förvandlats till ett forum där alla diskuterar ALLT. Här om dagen fick jag veta hur kort livet kan vara. En kvinna hade förlorat sin sambo. Han hade stått och målat och sedan fått ont..allt var över på bara några minuter, där står hon nu idag ensam med två små barn..Fruktansvärt..

En annan flicka jag läste om (dock inte på samma sida) Hon hade bråkat med sin mamma.. mamman skulle på en båtresa. De skildes som ovänner och samma natt så dog mamman i Estonia..

Man vet ALDRIG hur länge man har varandra, vi måste vara rädda om varandra


---------------

Så blir jag grymt sur på posten..jag har inte fått kortet hit ännu!!! skickade  dem den 4 de från turkiet..1 har fått kortet, men ingen annan,, va är detta!!!!!!!  arg jag blir. det blir ju ett trevligt vykort...suck

Kommentarer
Postat av: Ella

Tänker på er! Kram Ella

2008-09-17 @ 00:41:15

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0