Vad arg jag blir!

satt och kika lite på www.wighsnews.se..jag och 3 andra åkte förbi en olycka igår om en äls som blivit på körd..hemskt. jag ville kika lite mera om det och sökte på just /www.wighsnews.se då såg jag min lilla olycka med och det står så här

Heby: Singelolycka

Strax efter 16:30 inträffade en singelolycka i korsningen Sotarevägen-Grusbanan i Heby. En kvinna och hennes son är inblandade och enligt de första uppgifterna så skall kvinnan vara lindrigt skadad och sonen är oskadd.
Publicerad av
Teija, 2008-09-16 16:59:57

Vad är detta!! det stämmer verkligen inte..va fan..

Det var först kl 15 de hände sedan va det verkligen inte i korsningen sotarevägen grusbanan..

sökte på personen på hitta.se och hon bor inte långt ifrån..man kanske ska ta read på fakta innan man ringer in till en sida??
suck


Nåja

Igår va vi på en sians. Jag mamma Mary och Madde.. de va skit kul.. Det gör jag gärna om..Jag hade hoppats på svar från farmor..men de var andra som fick kontakt istället..


Idag då så ska jag åka till sala, handla lite saker till smörgåstårta och sådär..Kika lite i gallerian kanske, om de inte är mycket folk. Hatar den där hysterian då alla ska in på samma gång.. Va med när de ny öppna ett ställe. de va ju för fan kallabalik överallt, LÅNGA körer trängsel och..nej fy, antar att de är köer idag med..
Men jag måste hanla lite..Synd att madde är i skolan idag annars hade man kanske kunnat dra med henne på en kaffe eller nått..

Nehe ni får ha de så bra vänner

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0