Besök

Jaha då har Jenny nyss åkt hem, jag hämta henne i Sala med en gång mamma och jag var där.. Mysig dag..Alltid kul att träffa min gumma, hon är en gullig och rolig tjej.. Och jag är så nyfiken vad de är för krabat som vilar där inne i hennes mage..Hi hi Att två människor kan bidra till ett liv..lite mys mys i sängen kan skapa liv ;) Jag tror de är en tjej där i för har man vilt sexliv så blir det en tösabit, kanske därför jag har en son mo ha ha nej då *ASG* Skoja bara..
Sedan kom yttligare en kaffegäst trevligt, tycker de är skoj när folk kommer och fikar..Leo är helt slut nu när Alex åkt..han grina och gnugga ögonen när Alex jenny och * åkte...


KRAM

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0