Det igen annan lyckas med, det lyckas jag med!

Ja heter man mitt namn (Eva) och bor på min adress (någonstans i Heby) så är det inte så lätt..Man är ganska snurrig i roten. Man kan tex sätta på potatis som man sedan glömmer..När man sedan kommer på det så är det ganska så mörkt i kastrullen och luktar lite otäckt
Dessutom kommer den förbannade glassbilen och gör mig fattig..Alla barn känner ju till den där hemska melodin och så ska man välja de minsta glassarna som är de dyraste glassarna bara för att glassarna heter nalle phu.. De är 8 glassar för 359 kr Oki jag överdriver en aning (försöker vara lite rolig) ..lägger man dem dessutom i solen i 50 min så har det fortfarande inte smält ner för att hela glassen är så  impregnerad och kan överleva både istid och öken..Och det låter man sonen äta? Det är ju inte klokt!!! Förlåt hemglass men ni är underbara som kör runt med glass i alla väder, sonen avgudar er och vill så gärna börja köra glassbil..
jehopp min sköna hönor,,nu ska jag ta och kliva in i duschen och spola av mig lite,,




Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0