Dom tar min bil =(

Nu ska vi bli av med våra bilar, den jag volta med och en annan..Jag var ute och kika nu de försöker få upp min fina bil, de varvar den för fullt, han läcker ur kylaren, de rinner olja =( Min fina bil...Den kämpar för fullt för att komma upp på kärran. men han vill inte, kan inte min fina bil få vara kvar här? Oj vad avgaser...
De är tre st här nu.. En äldre man sitter i min bil, de är glas överallt, han säger att vi  hade en jädra tur..att vi klara oss så bra..Jag har inte fattat det...Va då tur? Jag skrattar åt det idag säger jag, han kolla på mig som om jag vore dum..han sa åter igen att vi hade jädrans tur att allt gick så bra. Alla säger det som sett bilen (de som fattar sig på olycksbilar)  En av dem är jag..Jag fattar inte, nu skrattar jag åt det, men vi kanske hade kunnat dö? Ja de hade ni sa fredrik..vi hade änglavakt...Tack fina änglar..
Men ändå, denna bilen skydda mig från döden, den är värd något för mig...När jag ser bilen får jag flach backs, jag får nästan panikångest, ser allt iegn framför mig hur jag tappar kontrollen, hur allt snurrar hur jag tänker att nu förlorar jag Leo..glaset krossas och allt blir stilla. de ömmar i axlar och nacke, de rinner blod från knät..Leo gråter men han mår bra, paniken kommer, de går inte att ringa 112, de går inte ska det inte alltid gå?..ingen mottagning..de ska ju gå!!! =( Vevar ner rutan och lyfter ut Leo kravlar ut själv, bär leooch börjar klättra upp för den branta backen..de gör ont i kroppen...
Vi hade ängla vakt..Tack fina underbara bil och Änglar...




uch vilekn känslor jag får av allt igen =(

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja ni hade änglar vakter :)

2009-04-16 @ 07:36:23
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0