Du har blivit så smal! DU är väl inte sjuk?

Det ringde på mobilen, ett samtal som jag inte trodde jag skulle få, Blev lite överraskad faktiskt. Kvinnan sa att hon sett mig på heby, Och hon tyckte att jag blivit så smal, hon art orolig att jag var sjuk, he he...jag tycker ju själv att jag är ganska fett *ASG* ja ja där ser man, ställde mig på vågen och ja denpekade lite neråt...Man kanske har mask? ha ha
det vore ganska bra att lida av mask nån vecka så man går ner lite..Elle vinterkräksjukan skulle sitta fint så här inför beatch 2009 ;) hö hö

obs detta är skämt .. lika bra man skriver det så man inte blir anmäld till soc av en "vän"

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag är så nyfiken på den där "vännen"!

2009-04-15 @ 16:26:29
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0