Ikväll blir de 6 ;)

L var hos mormor och morfar idag.. Jag jobba och Fredrik hade fullt upp med firman tills Svensk flyttar in hos han.. Jag tänkte hämta L när jag slutat jobba och hade duschat. Men så ringer tele och de är mamma, hon säger att L vill sova kvar hos dem..Jag blev så paff..Så nu sitter fredrik och jag här ensama. Känns så tyst och fattigt..Den lilla plutten, vad vi sakanr han.. men vi får rå om varndra ikväll mysa och gosa. Så vänner om ni vill fortsätta vara min vän så ring inte mellan 22 ikväll och 12 imorgon, för nu jädrar nu ska vi...........
































































SOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0