Kladdkaka

Nu står det en sådan i min ugn..De är gott att ha i kokos, men de hade jag inte hemma nu,,synd..Ikväll blir det tacopaj med sallad och sås..Lite karaoke och mysig film. Längtar

Imorgon ska Leo på kalas i badhuset, han fick själv välja vad han skulle köpa  till sin kompis Felix, Han tog rätt så bra sak, lite billigt kanske men vi tog ett kort också, ett tigerkort =) Som leo också valde,,
Synd att man jobbar annars kunnde man stanna där och fota allt, de hade vart mysigt.

Idag har vi vart ute med Leos plutt cyckel och trampat en bit, inte långt men en snutt, Så har vi suttit ute i det vackra vädret, jag drck kaffe och Leo automat läsk!

Kram

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0