Uppsala

Först på morgonen hade jag en sak, det slutade halv 12..hem hämta Leo, wroma i väg hämta mamma, vi skulle vara i Uppsala på öron näsa hals kl 13..Tio i ett satt vi där 115 kr för att han sög lite i öronen 10 min och ett klisermärke...Nåväl..vi åkte till IKEA,vi åt och leo lekte med alla saker i resturagen..vidare i butiken så kommer vi fram till lekrummet första gången Leo ville leka i deras lekrum..och mamma och jag fick gå själva..De va en prosedur att få in Leo där..de skulle skrivas under visa kökort få stemplar mm..Nästa var biltema, fredrik skulle ha en grej,,och JA det var slut alla andra modeller på hans sak fanns men på hans pinne va det helt slut mo ha ha, han brukar ha sådan tur..Sista anhalten var Willys, sedan hem,, oj vad tröttis vi var

Imorgon är det 6 års sprutan för plutten =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0