Vår

Underbart väder, sommaren kommer snart man kan inte vara annat än glad !! =)
Igår drack jag lite vin ute i Vittinge, skoj skoj..Sara och jag o Liza körde någora konstiga frågor ha ha..Åkte hem ganska tidigt..Jädra gott vin de var..Hade inte det vart som de varit hade jag köppt hem en hel bag in box, men det känns ganska så onödigt... Ja hopp ja hopp

Idag har vi vart hos grannen lite..Drack kaffe. eller fredrik gjorde jag drack ramlösa, Efter ett glas vin får jag ont i huvve, men vin är ju så gott =) Jag har inte druckit en droppe alkohol sedan före jul, så nu tog jag lite vin =)

Pratat lite med Jenny på tele..Trevligt, ska snart ringa Helena tänkte jag..Jenny har alltid skojsiga saker att berätta ha ha..



Kommentarer
Postat av: Liza

Det var väldigt roligt att ni kom, jag blev jätteglad! Vi får göra om det snart igen, kanske grilla hos er i sommar? Och dricka lite blå nunna!

2009-04-13 @ 14:52:06
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0