Vart kan man åka?

En vän och jag funderade på att åka till borgvattnet..Hmm dra ihop ett gäng och åka,,Men vi får se..Har ju vart där en gång förut så de kanske inte är så skoj? Finns det något annat kul man kan göra? Vill gärna ha tips på vad man kan göra...Jag och två andra ska ifors på De där Laydies night, Men jag vill gärna göra något med denna brud också.. 
Så är jag sugen på kryssning också, såg en buss idag och kännde hur jag gärna ville åka. Skulle kunna åka ensam..Bara för att få göra som jag vill..Inte behöver ta hänsyn till någon annan..EGO jag vet.
Men jag vill gärna åka med någon också..

Tove? 
Helena? 
Liza?
Sara kanske? vill NÅGON åka med mig ha ha 

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag vill också hitta på något men jag har fan aldrig tid och pengar...när inget är uppbokat har man fullt upp hemma ju. men ja, 29e maj är det ju bion i alla fall.



sen ska jag neråt någon gång i sommar, min högsta önskan är att fira midsommar back home eller på västkusten!

2009-04-20 @ 10:23:30
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Tove

Hej... Ja det vore kul å hitta på något. Men har ingen idé just för tillfället... Idétorka! :)

2009-04-20 @ 22:10:12
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0