Heldag

Idag på Fm så städa och plocka jag lite inne...Sedan åkte leo och jag till sala. vi åt lite och åkte till jenny..STOR moa har blivit =) sötisen,,Drack kaffe och surra lite om ditt och datt. Sedan drog Leo och jag och handla lite mat vi köppte rosor 10 st..5 åkte vi till farmor och farfars grav och sedan åkte vi med 5 till Peters grav..Vi åkte över varmsätra hem, jag visa Leo vart jag gick i skolan. På vägen hem så åkte vi förbi Peters mamma där fick vi en snabbfika, veronica var där, de var ju 100 år sedan he he..Inte hundra kanske..vi kom fram till att vi vart vänner i 20 år inte klokt ju!!! =)  Ska dit och grilla en kväll nästa vecka..fasiken va nice..ska bli så mysigt..

NEJ goa vänner ha de bra!!

Pussas


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0