Hugger till

ibland kännre jag att de hugger till i höger sida av kroppen..ajaj så ha de ju mamma när hon fick gallsten..hoppas verkligen inte att jag får nå sådant nu. Jag är nog hypokonrikter ha ha. Idag ska jag städa här hemma lägga i en tvättis och göra flygande Eva...sjukt sugen på det. De heter ju flygande jakob tänker ni nu, MEN jag har fått lite gnäll på att jag kallar det flygande jakob när jag har i curry, flygande jakob har chili. ¨Så då blir de flygande EVA =) har fått bra beröm för min flygande mat ha ha

Leo tjatar om karusller hela tiden,, suck de är karnival ju ska väl dra oss ner mot kvällen och kika
svin dyrt bara med de där sakerna. 30 kr för en liten grej

puss på er

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0