TUNG

tung i huvudet i dag, de är inte ofta jag fetsar till, senaste gången jag blev riktigt i diket var förra året när fredrik fyllde, men senast var nu igår.. Emil och johanna kom. vi åt 4 kg kräftor och drack lite vin hmmm.. Johanna och jag tog en promenix medans Emil Fredrik och Leo var hemma, fredrik natta leo och johanna och jag, ja vi våldgästa lite folk hmmm. går inte in på de mera..Men skoj va det, tyvärr glömde vi skorna hemma. Det regnade ute, de fick vra fötter ta, men men...Hamna hemma hos en mysig tjej vi drck lite öl..EVA drack öl helt otroligt honsom hatar öl!!!...
Imorse mådde jag som jag förtjäna med löftet..jag ska aldrig mer dricka,,nu tar de nog ett år till ha ha...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0