Åhh suck och stön

Att handla med mamma kan ta tid...de är inte att leka med. Vi var inne på willys säkert en timme..De är svinkallt ute..18 minus, det var 13 grader inne när vi kom hem. fredrik hade inte heller vart hemma..så de var bara att börja elda !! Hatar den där kaminen de kan vara trist att tända i den..
Men så kom jag på den bästa iden någonsin..

Tidigare på jobbet hade en jobbarkompis tänt ett ljus  i persnalrummet..Ett värmeljus i en liten skål..jag skulle sprita händerna och de råkade droppa lite sprit i ljust..det smattrade lite fint...de kliade i fingrarna och jag råkade droppa lite mera i ljust WOFF sa de och de brann lite..

Så nu började tankeverksamheten snurra i mig..Jag hade ju för bövulen handsprit i bilen...grrrr...
Sagt och gjort.....Spruta på utav helvete och tände på..

Vad tror ni hände??

Fortsättning följer ;)

imorgon blir de utgång vi ska äta middag på nån resturang..ehh de var jag som boka bord och tid i mitt namn men jag minns inte va det heter ha ha nåt på L?? Lindströms tror jag det var

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0