Äntligen

äntligen har vi fått viasatt insatt. vi skulle ju få gratis installation, men när killen va här så satt träden i vägen så vi fick göra de själva eller att de gjorde det mot en kostnad över 1000 kr..så vi fick göra det själva...suck men min underbara sambo fixa det själv, han kan otroligt mycket! jag är så stolt över han...laga bilar med alla de problem...chipa bilar xboxar och en massa, han kan MASSA med datorer och mycket annat...Men inte laga mat ha ha....Han kan allt min sambo ;) inte tummen mitt i handen som vissa andras karlar ;)

Jaha i morgon ska jag jenny och kiki på healing, har blivit medlem nu. De är bra för då kostar healing 30 kr..just de ja han kan punga ut pengar till mig med de är ju bra *S*

Nej de ska bli skönt att åka imorgon..någon som vill följa med någon gåg så hojta man får prova på en gång...Jag vet att en viss person tycker de är tönt när hon läser det, men du har ju inte provat så du vet ju inte gumman eller hur, tror de skulle vara bra för dig du som säger att allt går åt skogen för dig =)


Kommentarer
Postat av: Liza E

Visst är det härligt med händiga karlar som kan fixa saker åt en?? =)



Men det där med healing låter lite småläskigt, det vågar jag nog inte prova på....

2009-12-08 @ 11:57:47
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0