BATMAN i nalle phu tofflor

Tidigare ikväll hade vi batman på besök, han slogs för de svaga..Han hindrade de elaka att komma in...i tv rummet, den elaka var Sigge.. Den svaga fick jag aldrig något hum om..Batman hade 2 nr förstor dräkt, han snubblade fram inte flög som superhjältar oftast gör..Han hade nalle phu tofflor också...tuffing. Batman får vara vaken en stund ikväll, de är ju fredag..uppesittar kväll...Med uppesittar kväll tänker ju de flesta på att man sitter hela familjen och äter lite chips godis och cola. Man ser en film och slappar.. Här så är de inte uppesittarkväll i den betydelsen, inte för mig iallfall. mini batman har en förmåga att vilja se film på sitt rum..En liten frukost tv, med inbyggd VHS han har 5 eller 6 filmer, han har dvd med kanske 10 filmer samt en xbox med runt 100 filmer..Att han sedan ser 20 min av varje film är skoj. och att han oftast vill se 20 min av Bernad på dvd 32 min av alfons på xbox och 29 min på anki och pytte på VHS..Där i mellan måste man byta scarten i mellan åt ligga på knä och svära...man hinner ner se 13 min av idol och sedan är de den där förbannade uppstoppade ankan igen som har en hand uppstoppad i röven ehhh sjärten......

Är man inte filmtekniker så är man kypare..tycker gott att barnet kan häla upp lite cola själv i glaset, han är ju sex år! det ångrar jag när jag är filmtekniker..spåren börar nartuligtvis i köket..brevid kylen.där är det lite cola..spåren fortsätter i hallen och i trappen och i övre hallen och inne i barnrummet..hur mycket tog han för glaset är fortfarande fullt.. Colan i trappan upptäckte som sagt på vägen ner i trappen, de gjorde min hälsena med, den fick sig en smäll när jag halkade...jag bet mig i tungan också.. Jag fuskar faktiskt, jag torkar upp colan med strumpan, den ska ju tvättas.

När jag kommer ner hinner jag se lite av idol, en sådär 4 min sedan kommer batman igen..hur i helsike har han hunnit!!



Nu börjar idol igen
ha de sötisar

Kommentarer
Postat av: Tove så klart :D

Hahahahahaha :D Jag ÄLSKAR dina blogginlägg :D

2009-12-04 @ 22:42:17
Postat av: Liza E

Hahaha, hann du se någonting av idol lr??

Jag såg det iofs inte heller men jag minns fasen inte vad ajg gjorde istället...haha, snacka om alzheimer light!

2009-12-08 @ 12:01:40
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0