Burk urk blä grymt och grin

Kvällen igår var trevlig helt oki, Katti hämta mig efter sitt jobb och vi åkte hem till henne, sminkades oss och så hämtade jennys fredrik mig och körde mig hem till jenny vi snacka och greja innan  vi gick till lindströms i sala och åt. Jag jenny sussie katti och bergitta.. Jag åt Biff och ett glas rött, satt dar och myste i 2 timmar inna n vi gick till sventas där blev det yttligare ett glas rött..Eb trubbadur spelade vi gick vidare till lilla gömman och kolla läget. Ganska så trevlig kväll..Jag sov hos jenny men vaknade kl 4 och mådde piss huvudet sprängdes och mådde så illa...Jennys toa var min bästa vän då!!  fy 197 va länge sedan jag mådde så illa!!! Vill inte gå in på detaljer men fy fan.. .

Fredrik hämta mig kl 11 kanske gick hem duscha sov leo tog hand om mig *S*
Nu sitter jag här piggare men fy!! Var säkert maten för så mycket drack jag inte

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0