En tisdagsmorgon

sitter jag här, Leo är i skolan jag har fixat lite med disk och tvätt.

Har inte hunnit blogga på någon dag tror jag, kikade inte när jag senast uppdaterade.
Igår var jag jenny kikki och jasmine på healing, de var trevligt, men denna kvinna var inte lika bra som de förra veckan. Nu är jag medlem där så nu är de bara te och åka någon gång i veckan.. inte alls fel, känns bra att få komma i väg lite ibland.

När Leo slutar ska jag ta med han till gåvan och handla tomtekläder, han ville vara de i luciatåget..Kanske äta nått. vi får se.  Eller bara fika lite..

Imorgon ska fredrik och jag till uppsala. ha de bra

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej tjejen!!! Hoppas att det är bra med dig?? har skrivit sms till dig men fick inge svar av dig =( Men du kanske har fullt upp.. kram på dig

2009-12-08 @ 16:48:06

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0