Onsdag


Har semesterdag idag. Skönt jobbar annars 4 dagar på raken så jag tog ut en idag..

Idag fick jag psyk bryt på de dör förbannade enarna eller va de är för skit vi har på gården..varje gång man går ner till garaget så måste man gå under dem, snön har tyngt ner grenarna till marken och man får flera kg snö över sig när man försöker dansa limbo under dem..När Eva får psykbryt åp sådant skit så får hon magiska krafter..de slutade med 14 avbrytna grenar...Så nu kan man iallfall gå under träden och behöver inte få ryggskador..Hur träden ser ut i sommar behöver vi ju inte fundera på nu...eller hur!

Annars så har jag och Leo gjort ett lamt försök att åka pulka i hebys värsting backe...gick ju inte så bra..5 dm puder snö och 18 kg barn på en bob går inte bra.. Att sedan gå upp för monster backen i 5 dm snö är inte heller kul..inte heller när barnet är en tvärhand lång och har gallon i overallen..Jag skratta och Leo skrek...Ingen snäll mamma..men han såg ut som en liten bagge som hade lyckas sno runt och hamnat lite fel...

Nu ska jag försöka städa lite...kram


Kommentarer
Postat av: Tove

Hahahaha... Så sött :D

2009-12-17 @ 23:21:17

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0