Stek i ugn och potatis på

jo jag började laga mat tidigt, för sedan tänkte jag dra till sala och kolla på en ny jacka.. ska bli skoj med nå nyy..höga rav har jag med...den ska vara snygg BILLIG och varm..hmmm ja jag vet inte om jag kommer lyckas hitta något sådant..

Natten va skittrist...skjusade in fredrik till sala kom hem till 21.30...Satt och såg de sista på idol, tog med mig sömntutan upp som lyckats somna i soffan halv ett ringer fredrik och vill hem...jaha väcka barn och klä barn...somna runt två...7.30 piiiip vaknar lillkids och är piggelin..hur lyckas man med det??? Åhhh förstår inte hur barn kan vara så pigga han fick ju lika mycket sömn som mig.. ner äta frukost tända spisen och på med svamp bob...


Nehe solen skiner lite blir nog en fin dag...

Ha de bra vänner

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0