Uppsala

Idag var vi till Leos läkare i uppsala, han fick göra tester som vanligt, kolla blodtryck och så. han har ju en tumör på synnärven, en godartad. I februari ska han göra en ny MRT för att se om den förändrats, har den inte de så är de ju super men kommer ändå att få göra MRT 4 gånger om året, men mindre och mindre gånger varje år..Har den förändrats får de ta ställning till det då och börja med cellgifter....suck vad jobbigt......
Det blev mackan på vägen hem..Leo fick happy meal..

Nu har jag ringt och bokat bord för jobbet, de blev den 19 de på Lindströms =) tänkte först dagen innan men de är några som jobbar dagen efter och vill ta nått antar jag..


SKa åka och handla lite mjölk tänkte jag...

Ha de så gött alla sötnosar

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0