I en vintervärld!!

Idag så jobbade jag några timmar, sedan va det min grupp och efter det så bylsa Leo och jag på oss och gick ut i snön.. Vi åkte pulka i ca 20 min, eller jag drog runt han i en pulka, vi byggde gångar i en stor snöhög och Leo lekte lite själv i snön, jag satt och kika på och drack en varm kopp te. Underbart jag satt och myste i det underbara vädret och Leo hade snölek.. kunde inte låta bli att hämta kameran och fota min lilla eskimå!!

Leo lagar snömat!!

 mumms vad gott!!



Leo ville inte alls vara med på denna bild!





Vårat vackra träd!

Detta träd är alltid vackertm vår med alla knoppar, sommar med alla gröna stora blad, på hösten är det en massa vackra blad och vintern ja de ser ni ju!!




ha de gött!!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad härligt det lät =) Längtar tills jag och Ola också har en tomt som vi kan sitta och mysa i med en varsin varm kopp te =) Och titta på våran unge som leker i snön ;)

2009-02-10 @ 05:21:35
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0