Läser gamla inlägg

Det är kul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg...Jag har skrivit om en del saker
 

*Pappas cancer
*Elaka kommentare
*Anmälningar till soc
*min bok som snart ska bli klar,skulle bli klar till jul (förra året) vi tar nästa ha ha..Måste fixa bilder tilll  boken också. ska höra på modellbilder om någon vill fota mig till boken som sak ges ut på vulkan.se
* Min bilgrejs
 ja jag är glad att jag har bloggen. även om jag in te skriver allt jag känner för de har jag ju en annan blogg för som är stängd för ALLA!



Kommentarer
Postat av: sara

Vad är det för bok du skriver då? Vore spännande att få läsa den sen nån gång :))

2009-02-27 @ 13:03:23
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0