mamma jag älskar dig

Det äcktes jag av i morse,,sötnosen..

Sedan hade jag fått sms av Jenny och sedan plinga de till från Helena, både grattade mig på min dag..
Ska åka ut till mamma och pappa sedan.
Hade en sjuk dröm i natt
drömde om min vän Jenny, hon skulle presentera en ny kärlek för mig..

När ja kom berätta hon att de var en tjej, Känns värre om de är en tjej, tror att en tjej skulle bli mer sotis på hennes vänner än om de hade vart en kille..



Tack gumman Helena..fick en tidning av henne, eller ja en hel premenation!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS EVA

2009-02-22 @ 13:44:50
Postat av: Jenny

Vilken Jenny menade du??

2009-02-22 @ 17:46:35
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0