jag..lite onödigt men ändå =)

Jag har:
 [ x Pappa
[x] Mamma
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[x] Styvsyskon
 [x] Bror
 [ ] Syster
[ ] Brorson/brorsdotter
 [ ] Systerdotter/systerson
 [x] Har husdjur
 [x] Mer än 4 kusiner
Antal: 6

Jag har:
 [x] Mobil/telefon
 [x] Badrum
 [ ] Eget rum
[ ] Swimmingpool
 [ ] Badkar
[x] Gästrum
 [x] Bärbar dator
 [x] Egen tv
 Antal: 4

 Jag har:
 [] En halvbred säng
[x] Mer än 4 par skor
 [x] Klocka
 [x] Xbox  3 st tillomed
 [ ] Ps2
 [x] Singstar
 [x] Hemmabio
 [ ] Ljudförstärkare
 [ ] Guitarhero
 [ ] Dj
 [ ] Gameboy
 [ ] Nintendo DS
 [ ] Pokerset
 [ ] Basketkorg
 [ ] Pingisbord
 Antal: 5

 Jag har:
 [x] Cdspelare
 [x] Sommarjobbat
 [ ] Shoppar en gång i veckan
 [x] Har dyr parfym
 [x] MSN
 [x ] Kamera
 [x] Mobil
 Antal: 6

 Jag har:
 [ ] Scooter/vespa/fyrjuling/cross
 [ ] Skateboard
 [ ] Gitarr
[x] Annat instrument
 [x] Rest utomlands
 [x] Rest i Europa
 [x] Har mer 1000 kr på banken
 [x] Träffat en kändis
 [ ] Dyra smycken
[x] platt/locktång/volymtång
 [ ] Varit på hawaii
 [ ] ASIEN
[ ] AFRIKA
 [ ] USA
 Antal: 6

 Jag har:
 [x] Hemmagjord mat varje dag
 [] Suttit i en limosin
[ ] Helikopter
 [x] Egen laptop
 [x] Egen dator
 Antal: 3

 Jag har:
[x] Minst två bilar i familjen
 [] Husbil/vagn
[ ] Har bil fast får inte köra än
Antal: 1

 Antal sammanlagt: 31

 1-15 Ghetto barn

16-25 Vanligt barn

26-36 Bortskämd!

jag är inte bortskämd!!


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0