KRYSSNING!!

Ja jag har bokat in mig på en ny kryssning. Bara jag och Leo.. En dagskryssning med Vikingline =) Leo vet inget ännu. Vi ska ät go mat och köpa något godis i taxen..De ska bli så Fredrik ska och fiska en vecka så Leo och jag ska göra nått mys =) Så nästa torsdag så åker vi =)

Tänkte ta en till kryssning i augusti och åka 1 dygn igen. Ta med leo då med. Så ni med barn eller utan som är sugen på en kompiskryssning...häng med!! Vikingline blir de för birka har inget bra för barn!!





Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt det låter med en mor och son kryssning! :)



Jodå, han är billig på tatueringar, iaf första gången man tatuerar sig där, för han vill ju att man ska komma tillbaka ;)

Men jag har tänkt göra en text på under armen, när jag sa det så sa han att det var bättre att hans jobbarkompis tog det, han är mer erfaren på text. Men jag har tatuerat mig hos båda och jag tycker att dom är duktiga båda två :)

Dom är med i gaddad.se om du vill se hur duktiga dom är. Jag och ola är också med i gaddad.se. Gå med du å! :) Jag kallas för sarroo där, så du vet i fall du går med och vill hitta oss :) Kram

2009-07-10 @ 06:44:10
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0