Nu ska jag vara självisk

Sluta tänka på andra för de får man ändå inte ett skit för tillbaka. Jag ska verkligen bry mig om de som jag får feedback ifrån..

Har en sak jag ska göra inom kort sedan ska jag klippa..För jag försökte verkligen men personen har inte ändrat sig ett skit..klipp klipp


Yhhheee mamma har inte rökt sedan vi åkte i väg med bussen härligt, jag är skitstolt över mammsen!!!

Ska sätta fart här hemma med lite disk och så,, Sedan så ska jag hjälpa fredrik med att bära saker, han hålelr ju på bygga om garaget.. Laga lite lax ska jag med mummma

Ha de bra vänner!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hejsan! Hittade ni på nån pizzeria som var öppen? Jag jobbade, därför blev sms:et kortfattat. Vi får egentligen inte ha våra mobiler på ;) Va duktig din mamma är som har hållt uppe så länge! Hoppas hon kryat på sig någorlunda? Kram!

2009-06-22 @ 22:11:48
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0