sista dagen imorgon

Sista dagen i morgon som jag har semester, buhuu..Denna semester blev verkligen INTE som jag tänkt mig, men men..Förra året blev pappa sjuk i cacer  detta året hamnar mamma på akuten med gallsten..vad händer nästa år? Suck...
Får dåligt samvete för Leo...men de blir väl en resa till parken zoo sedan i stället..

Prata med en tjejkompis som bor stockholm, honska dra med mig ut på en krogrunda, ska bli skoj =)
ska på kryssning snart också, sedan på laides night, Sedan ska Fredrik och jag på kryssning med några vänne, Så har jag tänkt åka med Leo på en minikryssning.. Skulle vara skoj att ta med en annan med barn också?? Kandidater tack?? =) Då blir de inte birka..sämsta jävla skitbåten om man har barn med sig..
nhe söta rara


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0