Bästa vänner!

Anänder man det ordet som vuxen? Bästa vänner..tycker det låter lite tonår... Bästa vänner. Ja jag vet inte.. 

Det finns vänner som jag verkligen håller av, vänner som jag ofta tänker på men bästa vän? Ehh 

 

Får skriva lite om vänner och sånna som står mig nära

 

Jenny: Du är en fim vän gumman. Vad du än säger så vet jag att P kommer att bli som en sämre far till dina barn =) Ehhh du fattar mina skämt nu va

 

Helena : älskade gumma vad jag håller tummarna

 

Tove: ja du är också en vän jag bryr mig om

 

Ella: ella min underbara ella vad man kan prata med dig

 

Thessan: vad ska jag säga om dig, fia lotta vad kul vi kan ha när vi är som vi är...BECK glöm INTE BECK 7 juli ;) 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för dom orden gumsan, detsamma säger jag!

Vi kan prata om ALLT och du betyder jätte mycket för mig trots att vi aldrig har träffast ÄN;)

Kramar om

2009-03-27 @ 20:19:08

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0