Dom är ganska sexiga ändå

Ja ambulansmän..mmm, stod i kön på ica idag, man ser ofta att ambulansen står där  och de är inne och handlar, oftast är de karlar och ofta dras ögonen till dem, de känns trygga och manliga, det spelar ingen roll på åldern, bara man ser dem med sina kläder och allt....jag skulle gärna svimma i deras närvaro..När leo och jag vólta med bilen som kom de 4 ambulansmän och en drös med brandmän, alla för att ta hand om sonen och mig =) Vad är det som gör att man faller för dessa??


Kommentarer
Postat av: Liza

Det är ju bara för att dom är hjältar ju. Fast i rosengård kastar man sten på dom =( Jag tycker dock att dom under 30 bara är småpojkar, jag har ju min regel!



Men jag vet en mopedhandlare som är het och manlig också ;)

2009-03-21 @ 18:12:36
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0