Får väl ta Jennys lista

Medans jag väntar på att få åka till jobbet

( ) rökt en cigarett

( ) rökt en cigarr

(x) varit full massor av ggr (Men det var på den tiden jag var ung hehe)

(x) hånglat med någon av samma kön

( ) varit kär men inte på riktigt än..

(x) blivit dumpad

( ) dumpat någon massor m ggr

( ) fått sparken

( ) sagt upp mig

( ) varit i knytnävsslagsmål

( ) rymt hemifrån

(x) haft känslor för en som inte känt samma sak

( ) blivit arresterad

(x) hånglat med en främling

( ) gått på en blinddejt

(x) några vita lögner...

( ) varit kär i en lärare 1 gång..

(x) skolkat massor av ggr på gymnasiet..

( ) legat med en medarbetare tyvärr ganska nyligt...

(x) sett någon dö

( ) varit kär i en av mina internetkompisar

(x) flugit över hästryggen å cykelstyret ett par ggr 

(x) kastat dig ut i det okända, trots att du var skitskraj massor m ggr..

( ) spytt i en bar 2 ggr...huga va jobbigt dan eft... SKÄMMIGT

(x ) sett och onanerat till porrfilm sett har väl alla gjort men onanerat? de hinner man ju inte med ;)

( ) ätit sushi ett par ggr

( ) åkt snowboard

( ) varit i ett våldsamt förhållande alldeles för länge..

(x) tagit smärtstillande mååånga ggr

( ) älskar eller saknar någon just nu som inte går att nå...

( ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi i snödrivan senast idag

( ) gjort en snöängel före jul..

( ) haft ett te-party

( ) byggt ett sandslott på Maldiverna

( ) hoppat i en vattenpöl i höstas för att visa hur skitig man blir..

( ) lekt uppklädd på ett kinky-party i Sthlm sist jag var där..

(x) hoppat i en lövhög

( ) åkt släde eft häst förra vintern

(x) fuskat när jag spelat spel för att mina barn ska vinna

( ) känt mig ensam d senaste " åren

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0