Landat

Åhh hjälp jag har flygit runt hela jäkla dagen, inte förrens nu kan jag sätta mig ner och andas...har vart på brandstationen hela morgonen och förmiddan. lärt mig första hjälpen och släcka bränder, Vet inte hur många gånget jag gjort det, men man lan ju aldrig få för mycket av det.. Sedan va jag i fredriks firma lyssna på Dan om bokföring, träffa J och vi åt, vi hade mycket att prata om...Jag har lärt mig det nu att de är lika bra att säga vad man tycker och känner istället för att bara såra, Jag har pratat mycket med jenny hur dåligt jag mått för att hon sårat mig, jag har inte använt mig av så vackra ord....

Men jag behövde lixom hon en paus... För att kanske försöka skapa något nytt

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0