Mamma är dum i huvve !!

Så hade nog rubriken vart om sonen vore tio  år äldre och om  det var hans blogg...
Vi hade en liten fight för ett tag sedan om vilken tröja han ska ha på dagis..Jag ville han skulle ha en gul fin tröja, men han blev skoggstokig,, Han ville ha en blå...Det kom krokodiltårar och lite snor..så de blev den blå..Sedan ville han inte ha  frukost..Han skulle äta det på dagis, men de äter frukost 7.30 och han ska vara där 8.30..de kom krokodiltårar och lite snor...Han ville INTE ha frukost..Så han fick väl ligga oxh se svamp och fyrkant...första gången han ser det och han verkar gilla det..Sedan då? Då skulle han ha oboy i soffan...Barn,,

Hur hade det då sett ut om sonen hade  skrivit detta om 10 år

Men va fan tant jag kan väl för fan iunte ha en gul jävla tröja..vilket år lever hon i? Jag ska fan ha den blår.Sedan låg jag och glodde på MTV och drack kaffe

Ifors så får han välja de flesta kläderna nu och de kommer han alltid att få göra

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag undrar just hur det kommer bli om jag och magnus får barn =) god cop bad cop? Haha...dom är så roliga dom små liven! Hoppas allt är bra! Vi får styra upp en träffa snart, ciao!

2009-03-13 @ 13:09:36
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0