Ni vet inte hur jag mår

Alla verkar tro att jag mår skitdåligt. att jag fortfarande sitter nere i ett hål och tittar upp,,folk försöker ge mig råd. så ska du göra gör inte så, tänk dig för..börjar faktiskt tröttna på det nu.. Saken är den att jag år bättre nu än på länge, men när folk försöker ge sina råd om hur jag ska leva när de inte vet något om mig så blir jag ledsen... Se på mig jag står här jag mår bra, varför kan ni inte acceptera det? Varför ska jag bli behandlad som om jag fortfarande sitter och karvar i mig?? De där är borta långt borta..Jag gör mina egna val. Snälla låt mig göra det, Jag har gått igenom mycket som folk inte ens snuddat vid och har mer erfarenhet än många, Behandla mig inte som ett offer...Var min vän och älska mig som en vän..inte som något annat...


Kommentarer
Postat av: Tove

love u

2009-03-23 @ 22:38:04
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0