Skallebang

Har haft ont i huvudet de senaste dagarna, förstår inte va det är..Uch man oroar sig för mycket kanske, men när man har saker i släkten kan man ju fundera =)..Ja ja

Idag är de fullt upp!! som vanligt, tycker ofta jag skriver det, men så är det. jag hinner aldrig sitta här och slösurfa längre =) Idag är det ju dop och sedan ska vi chipa en bil..eller va det var, sedan tänkte jag städa lite här hemma...får kanske besök imorgon, ska väl försöka bjuda på nå.
Hörde en kul sak här om dagen..eller kul o kul, jag blev så otroligt glad.. En sak som andra inte skulle bry sig om, men jag blir glad för minsta lilla..

Nu är de bara att hoppas att J med co vann något igår, får skicka ett sms och höra. =)


Bye bye..

Ps ska ta med kameran och lägga in bilder på dopet

Kommentarer
Postat av: Liza E

Berätta vad det var som du fick veta! Jag är nyfiken..

2009-03-14 @ 17:29:28
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0