snodda frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Lejonhanen skakar på sig. Den yviga manen kring
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
inget
3. Vad såg du senast på TV?
Just nu kikar jag på parlamentet
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
20.40 (hon var 20.38)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kollar på parlamentet
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick från bilen till huset
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
parlamentet
8. Vad har du på dig?
Jeans och munkjacka
9. Drömde du något inatt?
Det gjorde jag nog men minns inte
10. När skrattade du senast?
Idag
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Speglar hyllor tavlor
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nää de tror jag ej
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
lite dryg
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
va hette den aspiranten eller nått, en dansk film
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Riva huset bygga nytt resa , fettsuga förstora tuttar, ny garderob och ge bort pengar
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Om folk inte vet nått som jag inte berättat, så vill jag inte berätta, eller hur
17. George Bush?
ja inte vet jag

Var är fråga 18?

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
leo och ********* (vll inte berätta)
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
nej
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen
23. Vilka två personer vill du ska svara på dessa frågor?
Linda P och hmm sara liza

Kommentarer
Postat av: Liza

Attans! Jag som precis gjort en utmaning till dig =)



Du får gå in och titta på min blogg nu rå..

2009-03-23 @ 11:22:33
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0