Tänk dig för!

Nästa gång du tycker att allt är piss, när du missar en fest för att du jobbar, har utegångsförbud, gnäller du för att du inte har råd att köpa den där tröjan? Eller tycker du bara att de är skit för attdu är förkyld eller har magsjuka? Gnäller du för minsta lilla? Tänk dig att du inte får leva klart ditt liv? Att du får leva varje dag utan att veta om du får gå och lägga dig i din egen säng på kvällen..Att du kanske inte kommer att få se dina barn växa upp, du kommer inte att få se dem ta sin examen, inte få se dem gifta sig, du kanske inte ens får uppleva deras "jobbiga" tonårstid...Du kanske måste planera din egen begravning innan du fyllt 35 år...Tänk dig att leva ett liv med smärta och oro att varje dag få önska dig morgondagen..Följ med vackra underbara Sabina!!  Den modigaste kvinna jag någonsin fått följa genom bloggarnas värld, den bloggen kommer jag aldrig att tröttna på!!

http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: sabina

Vad fint skrivet och vad roligt att budskapet gått fram. Det är precis så här jag vill att folk ska förstå att livet kan förändras.

Ha en bra dag!



Kramiz

2009-03-04 @ 05:56:08
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Karin

Precis vad jag oxå tycker och skrev lite om häromdan =) Det är nog dax att man börja tänka på vad man har istället för vad man inte har!!

2009-03-04 @ 21:20:07
URL: http://dingo.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0