Barnet är nattat...

och här sitter jag i soffan, hade tänkt att se på 21 filmen, men när jag kommer ner från nattningen..(ligger alltid extra och lyssnar på p3, idag handlade det om uteliggare som "jobbade" så det låg jag och lyssnade på) när jag kommer ner så ser jag min sambo tryckt ner sig i leos barnstol el liten tältstor med "cars" på så sitter han framför våran 14 tummare med kaffe och kokosboll och skrattrar, han ser på nått debatt program...suck fina underbara sambo sitter med sin halv feta bak i en liten liten barnstol 30 cm hög ( oki han är inte halvfet han är ganska tränad, lät bara bättre med fet ) Älskar han så, efter 7 år är han fortfarande min största trygghet!!


Fredrik i liten stol

Tyvärr är bilden mörk!





Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0