Glad

Eva har budat på tradera till sig själv..och JA jag är supernöjd och glad, kunnde inte bli bättre eva är ägare till en fendi plånbok, säljaren har MÅNGA bra kommentarer och har sålt mycket..väntar

Imorgon ska jag till uppsala en supersnabb sväng..suck men men... sedan ska jag jobba tyvärr hinner jag inte gå imorgon men på torsdag är de inplanerat 12 km med J =) få se om hon vill

Lördag går jag med tror jag..

Och i helgen kanske jag får besök av en brutta från södra sverige =) ska bli grymt skoj..
hoppas bara att de blir så annars blir jag ledsen i ögat ha ha...

gissa va då? eva har gått ner ca 3 kg om inte mera!!! <Wieee


Love

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är du gravid eller?? Fick kommentar hos mig från nån martina att du var gravid.



Hoppas att allt e bra?? Här e det bara fint. tar vara för varje dag som går nu och hittar på en massa saker. kram på dig

2009-05-27 @ 09:13:27
URL: http://thesexyone.blogg.se/
Postat av: Monica

duktigt av dig! en annans vikt bara pendlar:/ vet inte vad man ska göra suck

2009-05-28 @ 19:00:39
URL: http://rockangel.devote.se

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0